עו"ד בלום: "מה עם 'משמר לאומי' על קרטל המחירים?"

מהדורת הבוקר 1 Comment on עו"ד בלום: "מה עם 'משמר לאומי' על קרטל המחירים?"

הפרשן עו"ד אבי בלום בשיחה עם מגישי מהדורת הבוקר על כישלון הרפורמה המשפטית והטיפול ביוקר המחיה שנזנח: "אין שום בשורה בתקציב"

אבי בלום צילום: קול חי
22:05
30.04.24
אבי מימרן No Comments on ח"כ מילביצקי חושף: "ח"כי הליכוד לא מעודכנים בכלום"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשן ועורך הדין אבי בלום, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) וסיכם את מושב החורף של הכנסת: "תחילת קדנציה שכולה מרור", אמר בלום.

"במיקרו דרעי הוא זה שנדפק מכל הרפורמה הזו", הוסיף. "מהצורה שבה לוין יצא עם זה. ואז שהתהליך שלו נתקע והוא צריך למנות שרי קבע מש"ס". 

על המינויים לשרי הפנים והבריאות: "מועצת חכמי התורה תכריע. אני חושב שאפילו דרעי עוד לא יודע מי ימונה. אבל לארבל מגיע להיות שר".

על ההצהרות שיעבירו את הרפורמה גם אם ההידברות תיכשל: "זה חלק מטקטיקה של משא ומתן. אני לא רואה את נתניהו הולך שוב להעברת הרפורמה חד צדדית. הוא כבר נכשל פעם אחת. לוין הביא אותו לפי פחת. אפילו דרעי אומר שלא בטוח שהיה לממשלה רוב לרפורמה".

על ההידברות: "גנץ אומר שהוא מוכן לפשרה גם בלי יאיר לפיד והם שמו גם הצעה די סבירה על השולחן, שנשיא העליון ימונה בהסכמה של שני חלקי הוועדה. אבל קשה לראות אותו הולך עד הסוף מול המחאה. אם לא תהיה פה הסכמה קשה לי לראות שמשהו עובר". בלום ציין: "נכון להיום החרדים לא מקבלים כלום ממה שהם רצו".

לאחר מכן התייחס הפרשן לכישלון הממשלה בתחום יוקר המחיה: "ביבי לא דיבר על הרפורמה המשפטית בערב הבחירות, אלא על יוקר המחיה. איפה החשיבה המערכתית בנושא? התהליך של הרפורמה הוביל לחוסר השקעה בכלכלה. אין שום בשורה בתקציב. סמוטריץ' רק אומר שיהיה בסדר. כשבן גביר רוצה משמר לאומי הוא מוצא את התקציב. למה אין משמר לאומי לענייני קרטל המחירים?"



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בהחלט צריך משמר לאומי ליור המחיה.
    מדובר בטרור כלכלי נגד הצרכנים שנאנקים תחת הנטל ואין מושיע.
    ועל זה נאמר :
    ואין לנו להישען אלא על אבינו שבשמים